11/1/09

Apew FaedAhNya WANG RM50 baru dilancarkan,kalau Ia MuDAh DI FAKE!!!!




ERM!!!!apew Faedahnye kalau RM50 baru dilancarkan,kalau ia mudah di FAKE!!!
kalau adew ciri-ciri keselamatan pon,knapew ia mudah di FAKE!!!
Sepatutnye diorang yang ingin melancarkan wang RM50 baru,haruslah mengkaji semula ciri-ciri keselamatan wang yang ingin dilancarkan,supaya ia tidak mudah ditiru!!!!!
apakah moTiV wang baru ini dilancarkan untuk mengantikan wang yang lama yang sudah buruk desingnya semata-mata or???
aku cakap mcm nie bukan sebab aku dah tertipu,but kawan aku yang tertipu ngan Duit FAKE nie!!!SO kepada sesiapa yang berkenaaan fikir2kan lah!!!!jangan dah terkena batang hidung Sendiri
baru nak Bising plak!!!"RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL"

8 comments:

  1. perh cepat gila dicetak rompak!

    ReplyDelete
  2. Useriez:
    duit nie dah lame adew,cume ktew jew yg x tau...

    ReplyDelete
  3. aku takat duit sepuluh ringgit ja, lima puluh ni geng2 kayaan macam mampatman ja penah ada

    ReplyDelete
  4. sunmenghao;
    hahahaha......so ko knela berhati2....
    follow...

    ReplyDelete
  5. biaq p laa depa nak cetak gak wlupun duit 2 bleh fake..

    depa cetak bukan pki duit kite pon,,..

    hang nak kecoh wat pa???

    seqabut btoi aku ngan ang nieh..!!

    ReplyDelete
  6. hai faiz trance syhcotic...
    sye dari singepore...
    walaupon sye bukan rakyat malaysia tapi nie pendapat saye...wei anonymous di atas... kalo ko orang islam,mesti ko nak sume barang yang ko makan bedasarkan wang yang halal bukan wang yang haram!!!!
    nanti kalo ko masuk neraka,neraka akan sambar isi daging ko yang datangya dari sumber yang haram dulu.....
    good topic..
    semoga ade pihak yang akan memainkan peranan..

    ReplyDelete
  7. Dengan kecanggihan teknologi pada zaman ni macam2 orang buat..semuanya nak cepat kaya...ermmm...entahlah...

    ReplyDelete