2/19/10

DRAMA PEW AKU NAK WAT HA???

drama apew aku nak wat ha???aku sebenarnya telah memasuki AUDIO VISUAL CLUB @ KAMPUS AKU!!!
kelab nie sebenarnya menenerangkan tentang,cara penggunaan camera visual,DJ TURNTABLE MIXING n bagaimana sesuatu PRODUCTION menhasilkan sesuatu FILM or DRAMA!!!
so setelah 3 mgu aku bersama kelab nie,aku telah diberi ASSIGNMENT,untuk menghasilkan drama pendek...
dahla diberi ASSIGNMENT,aku teLah diberi tanggungjawab untuk menjadi PENGARAH and PELAKON !!
1 team telah diberikan 10 org,team aku x cukup sorang lorh!!
dengan berbekalkan camera video and FINAL CARD PRO,iaitu SOFWERE yg sering dgunakan oleh TV3,TV9,TV8,NTV7 AND many morelah untuk membuat effect pada setiap film or dramat!!!
so aku skunk nie buntu,aku x tahu nak wat DRAMA pew???mse utk setiap DRAMA ialah 15 minit!!
hari selase nie dah nak kne hantar skrip!!!
ADOYAII!!!
agak2 korang,tajuk  DRAMA pew yg sesuai aku wat???tlg2!! 

No comments:

Post a Comment